Wednesday, January 20, 2010

Futsal di SMV Balik Pulau


Futsal adalah permainan yang popular dikalangan guru-guru SMV Balik Pulau. Permainan ini memang menarik dan tidak memerlukan tenaga yang banyak seperti permainan bolak sepak. Bagi meneruskan kecergasan bagi guru-guru yang agak berumur seperti 40 tahun keatas, permainan futsal adalah salah satu riadah yang terbaik. Futsal juga dapat membantu guru melepaskan geram dengan menunjukkan skill-skill yang telah lama disimpan.

11 comments:

  1. lepas nie boleh la.... buat friendly, SMVBP lawan Pejabat Kesihatan Pergigian Daerah Kuala Terengganu... boleh kot cikgu....

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH....DAH MENJADI BLOGGER...TERUSKAN DENGAN MEMAPARKAN CERITA2 MENARIK

    ReplyDelete
  3. Boleh.. apa salahnya.. tapi jauh tu..

    ReplyDelete
  4. Terima kasih shidee.. aku baru belajar.. tapi aku tengok ko punya blog lagi menarik.. tu yang buat aku teruja....

    ReplyDelete
  5. hahaha...ptg ni adam akan cuba main curi ayam supaya dpt score byk..haha

    ReplyDelete
  6. Kita tengok ayam sapa kena curi..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. slm..cikgu,skola kita da jdi SMVBP ke?
    huhu~mcm xbest je nma..=p

    ReplyDelete
  9. Apa ada pada nama... yang penting produknya

    ReplyDelete
  10. Hang tunggu Adam.... CheDin n Banggoi Besi team p sana nanti..... tunggu

    ReplyDelete
  11. ni mesti team hebat... bila nak mai... kena buat persedian....

    ReplyDelete

Google+ Followers