Saturday, September 11, 2010

Mantapkan stamina untuk bertahan lama

Hubungan intim seksual antara suami isteri bukan permainan yang perlu ada kalah atau menang. Soal kalah tidak timbul kerana pasangan itu adalah pemenang!

Dalam sesuatu hubungan, ia boleh dilakukan pada bila-bila masa mengikut kesesuaian, tak kira masa dan ia sememangnya memberi keseronokan, keceriaan dan kebahagiaan kerana dalam hubungan itu, tubuh badan pasangan bersentuhan menerusi pelukan (sentuhan antara kulit), kucupan (sentuhan antara kulit bibir dan lidah) dan hubungan penetrasi (sentuhan kulit antara anggota kelamin pasangan).

Dengan interaksi yang dibina itu, pasangan akan saling 'memandu' supaya hubungan intim seksual memberi keseronokan yang berkekalan.

Untuk menghayati hubungan intim seksual yang sempurna, anda dan pasangan perlu amalkan gaya hidup sihat. Mantapkan stamina dan kekuatan fizikal melalui senaman berkala dan jalani pemeriksaan kesihatan secara berkala kerana kesihatan yang terganggu melemahkan kemampuan badan untuk melakukan hubungan intim.

Jika anda jenis sangat mudah terangsang dan tidak dapat mengawal klimaks atau klimaks cepat, anda perlu mengambil masa dan lebih banyak lakukan pemanasan badan supaya pasangan anda lebih hangat dan mudah tercapai klimaks apabila anda lakukan sentuhan penetratif.

Sumber: http://www.hmetro.com.my/

No comments:

Post a Comment