Monday, August 2, 2010

KEM KECEMERLANGAN SPM 2010 - Fasilitator Untuk Mata Pelajaran Prinsip

Kem Kecemerlangan Pelajar 2010 Mata pelajaran Aliran Vokasional (MPAV) bagi kursus Elektrik dan Elektronik ini, diadakan di Kampung Aceh Management Centre (KAMC), Yan Kedah.
Penceramah En. Adam B. Othman sebagai Fasilitator untuk Mata Pelajaran Prinsip sedang menunjuk cara untuk memahami dengan mudah untuk mempelajarai modul Sistem Berdigit (Digital)
Pelajar aliran Elektirk dan Elektronik SMV Arau sentiasa bersedia dalam persiapan untuk menghadapi peperiksaan menjelang SPM 2010.
Seorang pelajar yang baik tidak malu bertanya sekiranya menghadapi masalah pembelajaran
Mempelajari sesuatu perkara adalah tidaklah susah! kecuali kita mengatakannya di dalam hati mata pelajaran tersebut adalah susuh sebelum kita mula mempelajari pelajaran tersebut.
ATAU, DAN, TAK, TAKATAU dan TAKDAN, itu adalah lima logik asas yang perlu difahami operasinya, sebelum mendalam mata pelajaran tersebut... Jangan sampai takdan (loghat utara) nak belajar dah la!!
Oooo.. macam ni!!! baru la saya tau... senang rupanya..
Buat latihan!!! jangan tak buat... nanti lupa pulak!!
Terima Kasih kepada SMV Arau, terutama sekali kepada guru-guru MPAV (Elektrik & Elektronik), memilih saya, untuk menjalan salah satu tugas yang amat mulia. Pada saya dan rakan-rakan sepejuangan memdidik adalah satu tanggungjawab dan perlu dilaksanakan tidak kira siapa, dimana dan bila.




No comments:

Post a Comment